måndag 22 juni 2009

Upptagen

Hello!
Här rusar tiden fortare än fortast. Visst var det midsommarafton häromdagen?
Japp!
Den firades i Ängersjö med traditionsenlig dans runt stången till "små grodorna" och "mormors lilla kråka som slank i diket".... Det ser faktiskt jäkligt dråpligt ut när vuxna människor skuttar runt med händerna baki ryggen och försöker likna grodor. Helt ärligt!

Mormors lilla kråka kanske?


75 ystra dieselhästar för och dra skrindan!

Sedan så blev det god dryck med mat och dryck... Nej, föresten innan det kom enhjulingen fram ur sin mångåriga dvala.
Med lite fräsch luft i däcket och lite silvertejp på sadeln blev den i funktionsdugligt skick igen!


Frugan och hennes brorsa var ena hejare på hoja på ett hjul och Alexander lyckades lära sig cykla rätt bra.
För mig gick det inge vidare.....


Säg hej till publiken!



Frugan på ett hjul


Annars så är jag väldigt upptagen för närvarande.
Jag ägnar just för tillfället väldigt mycket tid till att ge frun vad hon vill ha.
När jag har gjort det färdigt så ska jag uppdatera bloggen med ingående bilder på hur jag gjorde.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar