söndag 5 juli 2009

Dålig uppdatering!

Hello!
Här har det varit rätt uselt med uppdateringar den senaste tiden, sorrie!
Å, vad har jag för ursäkt till det då?
Jooo, serrni.... jag har varit lite upptagen förstår ni.
Tänkte lägga upp lite bilder som får stå för min bortförklaring om varför jag inte uppdaterat bloggen så bra på sistone, för en bild säger ju mer än 1000 ord, sägs det i allafall.
Så här kommer en bortförklaring på lite drygt 8000 ord! Jäklar i det va!
Jag har gjort lite sånt här:



"Cykelskärmtaksbygge"





Trekammarbrunn i Sörböle






Testat vågbadet i ANSIAbadpark




Testat Vattenrutcharna också, såklart!

Hälsat på djuren som bor på Lycksele djurpark







Åja, sen så har jag gjort lite annat också..... typ klippt gräs och firat svärfar...

Ha det gött!!

(Kommer mera... strax)














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar