torsdag 2 april 2009

No winner!

Nix pix, ingen glasbit i middan för någon av oss. Det betyder ju att ingen blev vinnare och att hela familjen är förlorare.... Tur!

För enligt traditionen om mandeln i gröten så ska ju den som får mandeln gifta sig innom ett år. Jag och frun är ju redan gifta och jag har då i allafall inte tänkt och gifta om mig.

Barnen på 1, 3 och 12år är då rakt inte giftasmogna heller så det var lika gott att ingen vann!

Föresten, om utifall att, kanske, någon undrar varför jag glider runt med keps på skallen jämt och ständigt nu för tiden så kan jag tala om att det enbart beror på att jag inte riktigt "hunnit" med att beställa någon klipptid.
Sedan när jag väl tog mig i kragen och slog frisören en pling för att boka tid, tja, tror du att det fanns någon tid ledig närmsta veckan? Nope, såklart inte! Panik!
Fan, man skäms ju över trollfrillan som döljer sig där under. Ser ut som ett sånt där penntroll som var poppis förr i tiden.
Men nu äntligen har jag i alla fall fått en tid för klippning imorgon. Gött!

Fast, jag måste nog erkänna att det är ganska enkelt att bara dra på sig kepan och strunta i hur man ser ut där under..... Ja ja, det ena utesluter ju inte det andra. Kanske skulle man slå till med att både klippa sig och efter det kila ned på stan och införskaffa en ny kepa?

Tror att frun skulle bli glad ifall jag slog till på en ny och lite trendigare kepa än min gamla militärgröna faktiskt!

Nu är det sussadax, annars finns det risk för att det blir betongkepa imorrn!


Penntroll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar