lördag 2 maj 2009

Mullvadshögar?

Hallå!

Jag vill bara berätta varför det inte uppdaterats här på ett tag nu.

Det beror nämligen på att det är vår ute och då dyker det upp massor av saker som måste göras.
Till exempel så har jag brottats med att få bort en hel massa högar av löv och dött gräs som ploppar upp hela tiden.
De ser ut att kanske kunna vara någon form av mullvadshög eller nått, vet inte riktigt, men kanske.


Mullvadshög??

Jag pratade i allafall med grannen om dessa högar som ständigt ploppar upp och hörde mig för om inte han haft samma problem med mullvadar?
Det hade han inte....

Dock så skvallrade han lite om en eventuell orsak till dessa högar, och någon mullvad verkar det rakt inte vara som åstadkommit dessa.
Nä, det ska tydligen vara någon som är misstänkt lik min kära fru som kilar runt på gården som en iller med en plasträfsa i högsta hugg och åstadkommer dessa högar.
Får fråga ut henne när hon kommer tillbaka från sitt extraknäck!

Tjeckerna hade tydligen hört talas om hennes grymma armstyrka efter alla armhävningar, så de gav henne ett wildcard till nuvarande hockey-vm.
Hoppas bara Sverige slipper möta dem nu, de tog ju tydligen inte ut Douglas Murray i år.... Tror Oduya som Sverige tog ut istället för tuffingen Murray får grymt med spö av nr:7 i Tjeckien!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar