onsdag 11 februari 2009

Hockey

I afton blev jag uppringd av min son Alexander som funderade ifall jag skulle på hockeymatchen ikväll.
Planen var egentligen att vara hemma och kurera mig från förkylning medelst liggning på sofflocket.
Pia var hos frisören och på matshoppingstråt Så svaret blev -Njaeä, tyvärr så kan jag nog inte gå på hockeyn ikväll.
Dock så kommer frun så småningom hem och ser ju såklart i ögonen på mannen vad han vill och längtar efter.... det gör frun nästan alltid. Tack älskling!
Fixar isäng lilleflickan i räcerfart, the sleepingmachine slog till! Och slänger mig iväg till Umeå Arena för lite trevlig kvällsunderhållning.

Hinner fram lagom till andra perioden och hittar igen min son, på ståplats H vid klacken! Han verkar ju vara bra fostrad i allafall!
Men fan, inte är det hälsosamt att vara ett Björklövenfan.
Som om man inte hade nog ont i halsen innan matchen...
Ont i hjärtat, vånda, huvudvärk och grav ångest fick jag också. Tack för det Björklöven!
Löven vs Växjö 0-1 eft straffar. Fan också!

Nåja, så länge man inte ger upp, har man inte förlorat! Och det som inte dödar det härdar! Än finns chansen till play offspel för de gröngula!

Nattnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar