måndag 30 mars 2009

Handyman & kisset

Hello, this is the handyman speaking!
Jag har varit rysligt duktig och monterat in ett fönster i en himla trist badrumsdörr. Egentligen hade jag tänkt mig fönstret till fruns toalett men av någon anledning så fick hon mig att inse att det skulle passa bättre till det stora badrummet. Nå, hon har säkert rätt, hon brukar ha mer rätt än jag om sådana saker. Eller rättare sagt väldigt många saker... egentligen.

Nå, så här gick det till !

skittråkig dörr




The handyman med sin sticksåg och coola superbrillor från -87, dangerus stuff! I detta skede ville frun att Albin skulle följa med henne ut, tror hon blev lite nervig av sågandet i dörren, hehe, men The handyman kan man alltid lita på.... nästan.

I ett hål i toadörr, liten Albin tittar ut


Färdigt!
Sedan tog Albin ett dopp i badkaret innanför den fönsterprydda dörren. Det gick jättebra ända till frun ville att han skulle tvätta sitt ansikte.
-Nej mamma, det går inte!
Vadå går inte, det är väl bara och ta lite vatten och tvätta ansiktet?
-Ne, men jag har ju kissat i det juh!
Nice!
Obs; The handyman sänder ett stort tack till Alexander för moralskt stöd, fotografering och hantlangning!
För den som undrar så är det frostat glas i dörren... såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar