måndag 2 mars 2009

Riktiga män


Ikväll har jag gjort något som alla riktiga män borde göra. De som inte har gjort det är fasen inga riktiga män!

Ni vet vad en riktig man är för något va?
En riktig man är stark, han är uthållig... Det är inga problem för honom att tugga taggtråd och skölja ned det med lite bensin.
Jobba en dag i skogen, köra motorsåg, hugga med yxa och lyfta timmerstockar är roligt och det gör han således för nöjes skull.
Han tycker om att fiska, Gädda!
En riktig man kan dricka pilsner och åka buss utan att någonsin behöva gå på toaletten.
Han pissar aldrig kortast tid när han står i sällskap av andra män vid pissrännan.
Sitta och pissa gör fjollor. Den riktiga mannen står upp rak i ryggen när han lättar på trycket och låter brandslangen spola.
Dock så förpliktigar ett sådant betende.
Toalettstolar och väggar ska torkas och golv ska skrubbas medelst rotborste!
Ingen annan än den riktige mannen borde behöva göra det!
Jag har gjort det ikväll och har för avsikt att fortsättningsvis göra det rutinmässigt.
Min fru ska inte behöva lida något mer för att jag råkar vara född till en riktig man!

Får jag träningsvärk imorgon så är det inte av skidmilen från helgens träningspass utan då är det garanterat skrubbningen av klinkergolven och fogrengöringen som är orsaken....
Riktiga män kan väl få träningsvärk?

Nu är det sportlov och Alexander och Albin har lagt ut gäddsaxarna, hoppas det blir en riktigt manlig fångst för er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar