torsdag 19 mars 2009

Nu jä*lar ska det bakas!

Hello!

Nu så sitter man fast hemma med två sjuka barn, hur kul är det på en skala egentligen?
Lilleflickan insjuknade ju i förrgår och igår kväll så blev Albin sjuk.
Hans sjuka började med en febertopp som resulterade i en Vesuvio i soffan.
Eller, kanske inte en vesuvio, har nog inte sett någon Vesuvio med pyttipanna, rödbetor, mjölk och toppad med lite glass.
När jag tänker efter så var det nog en solklar Pizza ala Abbe.

Så vad gör man idag?
Dumpar sjuklingarna vid tv,n stoppar in senaste nyförvärvet(Djungel George) och städar huset, igen. Efter det då?
Hm, kanske skulle vara Wild & Crazy och baka småkakor. Det har jag fasen inte gjort sedan jag var liten! Ska genast ut och kolla lite på något spännande recept på nätet….
Yes, nu jävlar ska det bakas!!

Återkommer ikväll med slutresultatet!

Okej, jag är ju inte så haj på det här med bakning. Kommer ihåg när jag skulle: hjälpa frun med sina bröd. Men med två medhjälpare på 1 & 3år kan det ju inte gå fel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar